Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

9 januari

i löedags var jag med paulina julia och isabell och såg petters match.
sen gick vi in till stan och mötte emma, åt på frasses och gick till emma.
vi satt där och gjorde inte så mycket, det var faktiskt första ggn jag träffade
hennes katt också. vi typ pratade sen ritade jag av en bild på julia
men den vart aldrig klar för det är typ omöjligt att göra två ögon som ser likadana ut?
efter ett tag for isabell och paulina så jag och julia var kvar, sen efter ett tag komme neo in.
(emmas lillebror för dom som inte visste de) och emma viskade till han gå och kittla linnea.
så då gjorde han den sen komme julia in i bilden och började kittla mig osv.
och det slutade med kuddkrig. mamma å pappa komme från urs och skjutsade hem oss.
då jag skulle ta på mig min jacka råkade jag slå till julia, sen hade emma nått som hon typ visade
och dom har glas på deras dörr och hon skulle försöka se igenom för det är typ suddigt glas elr vaf man
nu ska säga, så hon hade ansiktet nära rutan sen dunkade jag in hennes huve i den (A)
sen var jag hemma och gjorde inte så mycket.

igår har jag och paulina vare i kåge.
vi var med felix och tobbe. haha kan ju bara säga att tobbe inte är lång ;)
om jag minns rätt var han 139, haha.
vi gjorde inte så jätte mycket, sen på kvällen var det träning.
det gick finfint förutom då det var match i slutet och jag släppte in 983275982475 mål :(

idag var vi med felix tobbe och julia igen.
kulikul, paulina trodde inte att jag skulle vata vaken då hon ringde men det var jag!
såg faktiskt på tv :$ vi gick in till stan och mötte felix å tobbe.
sen gick vi hem till paulina och nu sitter jag med paulina och lyssnar på musik.
jag är verkligen inte pepp för skolan i morgon, jag vill inte fara.
dels så är det jävla skidor :O

jag gillar då fan inte skolan..
aja nu har jag inte mycket mer att skriva.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0