Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

7 februari

mobbat att det inte är nån inne på apberget, och det är bara 10 inne på msn
men alla är inte vid datorn, JIPPIE.  
är trött som fan, jag orkar inte göra nått, jag orkar typ inte ens vara vaken?
men jag orkar inte sova heller, haha hur ska det här gåtill..

Jag hade fan blive glad igen, men nu är allt skit.
Jag har gjort det bästa jag kan för dig.
Jag har försökt att hjälpa dig, men det är inte så lätt.
Jag försöker, det gör jag verkligen.
Men du glömmer mig mer för varje dag.
Du har alltid varit speciell för mig,
enda sen första gången jag träffade dig.
Jag vet fortfarande inte vad det speciella är.
Men det finns något där, något som ingen annan har.
Det kanske hade varit bäst om jag aldrig hade börjat prata med dig.
För utan mig skulle du klara allt. 
Jag skapar bara problem för dig, och verkligen för mig.
Du har alltid sagt att jag inte ska trycka ner mig själv.
Då nekade jag det, för jag ville inte att det skulle vara jag
som gjorde mig själv såhär ledsen.
Men om sanningen ska fram så är det nog mitt fel.
Kanske andras också men vad vet jag.
Jag vill iallafall få ett slut på dethär.
Hur det kommer sluta, vet jag inte än.
Finns både bra sett och dåliga.
"Jag hoppas på det bästa, men förväntar mig det värsta"



Jag gör allt för dig ^

Kommentarer
Postat av: fannyP.

jaa vafan fanny ;);)

2009-02-09 @ 09:30:13
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0