Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

6 februari

hej alla barn nu är det barn program.
hehe jag har tråkigt, det kanske redan märks.
igår var jag och såg I taket lyser stjärnorna.
Den var sjukt bra! då alla satt och grät fnissade jag för mig själv..
lite okänslig kanske, och emma skrattade as mycke för att jag fick popcorn i tröjan 7 ggr :(
och paulina spillde choklad på sina jeans, det vart fint..
vi sprang runt på stan lite före och sen in på ica osv.
och efter bion gick vi på ica igen, och tjocka jag köpte cola igen :$
åsså skjutsade jag emma och julia i en såndära vagn som man har grejorna i.
då fick en som jobbade där damp på oss, bah blablablalblblalbalablbalbaba ni måste betala
lbalbalablablbllab, jävla glädjedödare. ja iallafall vi gick från ica ner till vägen typ, väntade på att
pappa skulle komma och hämtade oss, sen for vi till mig.
vi gjorde väll inte så mycket ;) hade iaf kul :D

nu sitter jag med paulina och lyssnar på HÖG musik.
nadja står i duschen och ska höra på musik samtidigt så det är jävla högt.
och paulina smsar med felix som vanligt :D
hahaha nadja sjunger också. nu jävlar blir vi hörselskadade...
och petter den där saken :O
på gympan i tisdags taclade han mig så jag flög till typ månen.
och nu har jag ont i axeln bara för det...
aja nu ska vi fortsätta med att bli döva PUSSSSILUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0