Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

26 februari

har varit depp typ hela dagen och är de fortfarande.
ja har även lyssnat på musik hela tiden, och ingen har märkt de?
aja annars har jag typ inte gjort så mycke, elr på slöjden så märkte jag
att min burk som jag håller på med har spruckit typ hela vägen
sen då skulle jag fixa lite med utsidan, då gick den sönder där nere..
typ min otursdag, och saknar *dig otroligt mycke, har tänkt på *dig hela dagen.
vill bara att du kommer tillbaka, för jag behöver dig, och jag skulle göra vad som
hälst för att du gör de..
har lyssnat på låten ibland med fonkey fresh ungefär 75% av hela dagen.


jag fattar inte att jag lät det hända.
allt är mitt fel, och jag vet vad jag har gjort.
jag ångrar det hur mkt som helst.
ja minns gångerna jag var med dig,
och jag är tacksam för den tiden
jag fick vara din vän.
men jag trodde verkligen inte att jag
skulle sakna dig såhär mycke.
före jag lärde känna dig var mitt liv
bara ett vanligt liv.
allt känndes som vanligt, men då
jag började prata med dig fanns det nån att sakna.
nån som jag längtade efter att få vara med.
men nu är det bara en dröm att få vara med dig igen.
för du vill inte det, så det är väll okej för mig antar jag.
men jag är jävligt ledsen för att du inte finns kvar i mitt liv.
och att jag svek dig första dagen vi träffades var
inte meningen, det är för att jag är så jävla feg.
och det står ja för, men jag ångrar det.
alltid då jag fallit ner till marken var det
du som hjälpte mig upp.
du förstod mig, du hjälpte mig.
du visade mig meningen med livet.
att det finns saker man inte kommer
undan även fasst man vill.
du berättade alltid saker för mig,
och det gjorde mig glad.
du gjorde mig glad.
du fick mig att kämpa, kämpa
för saker jag inte skulle ha klatar
av om du inte hjälpte mig och sa att det var bättre
om jag gjorde det. men jag lyckades inte,
du lät mig inte bara trampa på det och gå iväg, du fick
mig att börja om på nytt, det var för dig jag kämpade.
jag ville inte misslyckas med det.
men det var precis det ja gjorde

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaahahahah såklart du är ju alltid snygg ;););)<3

2009-02-26 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0