Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

25 februari

nu har jag verkligen inte bloggat på länge.
ska försöka berätta om det som hänt under dom dagarna.

Fregag: skola sen for jag och julia hem till mig sen väntade vi på
alla andra som skulle komma, gjorde oss klara till sjungade osv.
emma och julia åt hos mig, och julia fick skrattanfall och emma trodde
att julia skrattade åt henne.
Julia: hahahahahaha
Emma: va?
julia: hahahahhahahhah
Emma: har jag tappat nått?
julia: hahahahhahahahahah
Emma: jaha, du tror att jag ska tappa skagetti..
julia och jag: HAHAHAHAHHAAH
emma: ?...
haha aja, sen  gick vi och va med dom andra,
sen åkte vi till sjungande.
var där med tjejerna och på slutet var vi med nils och anton.
pratade även lite med jonas, och nåra andra haha.
jag hade iaf kul. sen for jag hem satte mig vid tvn och såg
när lammen tystnar tror ja de va.

Lördag: sa till mamma på fredag före jag la mig att hon skulle väcka mig
halv 9, mamma kommer in i mitt rum på morgonen jag frågar vad klockan är
hon svarar att den är kvart i 10, och kl 10 skulle jag alltså se på en match.
jag vart jätte sur och var berädd på att skita i att fara, startade mobiljäveln och såg
att julia hade smsat "vi hämtar dig kvart i 10" jag fick PANIK och kastade mig upp från
sängen, tog på mig lite kläder sminkade mig, julia komme inrusande i mitt rum
och hämtade sina kläder elr nå, sen satte jag i deras bil 10 i.
jag var fan snabb där! sen var vi iaf och såg match, killarna i våran klass mötte nils och anton
och vi hejjade på nils och anton haha(A) sen satte vi utanför deras omklädningsrum elr var det nu
var och pratade, vi GICK till fanny hämtade mat där, gick till mig hämtade min mobil
(som jag var duktig att vara utan hela matchen) sen gick vi till emma och åt.
var där en stund, och bestämde att vi skulle på hockeyn, så jag gick hem
skulle leta pengar å nån hockey grej, men jag hittade inget av det så jag är
skylldig marcus 100 kr :( på hockeyn var ja me tjejerna igen, och nils å anton.
träffade carro coolström ;) sötnosan!
träffade även vanessa linn och många fler.
for till 3kronor och köpte mat for hem, satte mig vid datorn och sen på kvällen såg jag en läskig film
det gulliga var att min bror vart räddare än mig...han sprang å låste dörren..
var inte så värt för pappa skulle in då han komme hem så innan vi la oss var vi tvugna att låsa upp.

Söndag: har inget minne alls av vad jag gjorde på söndagen..
jag vette vad det är med mitt minne, det enda jag minns var att jag var på träning på kvällen.
haha ja, jag är ju som jag är.

måndag: gjorde typ inte så mycke, skola sen for jag på stan med paulina julia
fanny isabell och skulle köpa godis till bygdsiljum men vi åt typ upp allt direkt.
jag vet, vi är tjocka :$

tisdag: bygdsiljum, de ägde!

haha nu var det 2 timmar sen jag började med inlägget. kollade på våran träning.
paulina hjälpte mig med att komma ihåg vad jag gjorde i söndags.
och då var jag ju med henne och julia, det hade jag totalglömt.
iallafall, bygdsiljum var hur kul som helst, jag och emma flummade på lite.
vi skulle tvärbromsa då vi komme till skogen, men det vart inte så lyckat så vi for rakt
in och ner för jätte branta backar sen helt plötsligt vart jag kissnödig, så jag gick upp för backen
och in på toan, sen då jag komme vart det de sista åket. på vägen dit vart jag jätte åksjuk, men på
hemvägen satte jag bak och fram och åt godis, det gick mkt bättre.
sen komme jag hem, typ åt vid kl 7 var inte så hungrig, men jag fick lov att äta endå.
och liften snodde min vante hahahah:(:(:(:(:(:(:(
nu är det bara dom som var där som fattar vad jag menar med det.

idag: tråk hela dagen skolan var låååååååååååååååångtråkig som vanligt.
men nu sitter min kära bror och slåt mig med en trummpinne, så jag ska nog ta och gå
så att han får datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0