Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

19 februari

hejsi, idag var de ju skola som alla andra dagar.
just nu är jag väldigt depp, finns många anledningar, men tänker inte skriva det här.
var iallafall slöjd, minns inte hur man skulle göra det jag håller på med,
så jag gjorde en giraff istellet? och då jag skulle såga en sak till min burk
gjorde jag sönder sågen, hahaha:(
så jag skyllde på isabell men lars trodde mig inte för han tyckte att jag såg så skylldig ut..
så han komme fram till mig och den kära sågen, han sa men det är bara att göra såhär linnea
åsså tog han bort bladet och frågade om jag hajjade? då sa jag ja, för en gångs skull fattade jag
vad han gjorde, så han sa bra, åsså tog han bort allt så att jag skulle sätta fast det själv:(
men jag klarade det själv utan hjälp, och det är sant!
sen efter det hade vi historia och jag satt i min egen lilla värd.
jag kännde hur det börjae vibbrera i min ficka, så jag vaknade upp ur min lilla värd och sprang ut
då var det nadja som ringde? men svarade inte och gick in igen.
komme hem, typ grät och åt godisklubbor.
ringde paulina pratade med henne, sen gick vi ut med sally.
gick in satte mig här och ny laddar jag hem musik, sjukt bra låtar som jag hittade på lollos blogg.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0