Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

17 februari & vart är kommentarerna?

HEJ KISSEMISSE ÄR JAG!
skolan som valigt idag, gick finfint.
fick damp på gympan hah, vi körde rundtennis,
förlorade typ direkt första ggn, men sen andra ggn vart jag 3:a! :D
åsså stod jag ju och dansade hela tiden som vanligt.
efter skolan drog jag paulina julia emma och petter hem till mig och skulle baka
till på torsdag, ska ta med oss till skolan.
det spårade hahaha, vi sprang runt i hjälm och keps hela tiden, sen ringde vi till
massa och vi ringde till tobbe och frågade om han ville ha en kaka å de ville han:D
igår var det lite pinsamt.... jag paulina och julia skulle te vb å åka, men då var det stängt..
så vi gick utt för första backen och åkte ner, sen ringde vi så att dom hämtade oss skyndade oss
hem bytte kläder och for till hockeyn istellet. vi sprang runt typ överallt medans det var hockey,
och då det var paus och alla gick ut gick vi in och satte oss:$
har iaf haft jätte kul både igår och idag!
vet inte vad jag ska skriva mer, men ni ska få bilder från idag, och igår + en bild på William!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0