Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

1 februari

Huhu då jag kollade tiden på mitt förra inlägg märkte jag att jag hade skrivit det idag/natt.
Jag har typ vaknat 3 ggr inatt, inte kul alls.
Första ggn minns jag inte varför men andra var för att radion var på(?)
Sen tredje ggn tror jag var för att jag fick sms av linn.
Har inte gjort nått alls idag, vaknade åt och gick ner hit.
Funderar på att duscha för jag känner mig verkligen inte fräch..
Igår hade jag och marcus tänkt att se mirrors men vi orkade inte,
så jag får väl se om det blir idag istellet, eller om jag vågar se den rättare sagt.
Den ser jätte läskig ut :( Marcus sa att han inte ens vågade kolla i en spegel efter han hade sett den.
Men jag tror, hoppas iaf att han var oseriös.
Om vi skulle kolla upp med alla i hela skell så är det nog jag som har tråkigast!!
Jag har ingenting att göra, och om jag säger ingenting så menar jag det..


 < i miss u sometimes.
Vad hände egenteligen? Var verkligen allt mitt fel?
På dig lät det så iaf, jag ville aldrig att det skulle sluta såhär.
Jag ville vara DIN vän. Jag VAR din vän, men inte längre.
Jag vill fixa det här, och jag försöker, men du svarar inte på sms ap elr nå?
Det betyder väl att du inte vill veta nå mer från mig, så okej som du vill.
Bara du är lycklig. Det är det enda jag vill, så om du blir glad av det här
så ska jag låta dig vara, men jag vill veta vad det är du vill.
Om du vill vara min vän eller inte. Så snälla svara nästa ggn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0