Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

you're the place my life begins and you'll be where it ends

kom hem från stan för ett tag sen, rean började ju idag:) de var svinkallt kan ja lova, frös typ sönder. men jag var där med julia emma och paulina, träffade lite folk där också:):) sen satt vi på victoria saken och jag pratade lite i telen med hampus, han var nyvaken och han och maria skulle pallra sig iväg till stan=D seeen så vart de ju lite köp också, köpte en parfym 2 tröjor och en fransböjare:) dock var det bara en tröja som var på rea;$ kanske till och med parfymen om jag hade tur:) kom hem vid 3 tror jag, och efter det har jag inte gjort så mycket. ska äta julbord ikv...känner inget sug för det, och ikväll blir det troligast att se på film med marcus om jag inte ska vara mednån:)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv:hm..det förståsss :\

msn eller nåt?<3

2009-12-27 @ 16:32:46
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0