Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

toppen helg!

kan ju börja med att min helg har varit super! igår så var vi ju som sagt på holken och busade på en massa:$ sen fick vi hämtning, jag åkte med thim och petter och olivia åkte med brännström och holmström hahahah de va sjukt kul:$ haha vid kansliet så drog thim på med gasen så vi snurrade haha sen ja..då vi kom hem så satt vi och snackade alla 6 i köket och tjollrade på, skit kul;) HAHA olivia hade thim på ryggen och holmström sa att hon skulle göra benböj så hon gjorde de men tippade bak och landade på thim hahah alla börja skratta mega mycke, sen gick vi ut och träffade kenny och nåra till, men thim var flänn så dom gick lika fort som dom kom.. sen så laddade vi hem en film och skulle ställa väckaren men den ringde aldrig så vi sov från halv 2 till 10 - 11 hahah sen spelade jag spel på min mobil och fick ur mig ett HELVETE då hör man thim bah, är du gartig linnea? jag: käften thim, han: så jävla flänn och olle bara ligger och skrattar:( sen drog vi oss ur sängen och åt sen bärde det iväg till maxi och köpte dricka och hårfärg för vi skulle färga om de till svart ist för..ja, lila;) sen gjorde vi oss klara, efter det så gick vi ner och åt och hahah thim vart flänn som vanligt;) sen satt vi uppe med thim och brännström;) sen fick vi skjuts av thim och brännström till kauug och var på holken och tjollrade på som vanligt, sen så gick vi iväg mot ica och där var hampus inte den nyktraste kanske;) men jag och olivia satt där iallafall och gjorde inte mycke:) sen gick vi iväg till hampus, skit söt måste jag sägA! nog var han lite småfull men han satt och pratade vett med mig olle liv och lillcajsa;) hahah sen stod vi ute och stod och frös som en jävel! stod mot hampus och båda skakade skit mycke hahhaha, sen träffade vi carro och så kom pappa så vi for home och nu sitter vi här och marcus är flänn för att han och annie ska duscha och jag och olivia sitter här ;F men nu ska vi kila, skriver mer senare:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0