Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snömonster helt klart:$

sv till olivia, klart du förstår mig, men inte just nu och jag vet heller inte hur jag ska förklara hur det är, men saker och ting förändras dock för människor det också, och det kanske nån av oss gjort?..inte direkt det jag hade förväntat mig, men just nu så är allt knas, och lillagumman..kom ihåg jag älskar dig vad som än händer och det kommer inte ändras även fast vi kanske är ovänner ibland, det är saker som hör till, så äre och så kommer det vara. vi skulle klara allt, tillsamman skulle vi det..och jag hoppas att det fortfarande är så, att vi fortfarande kan vara bästavänner, det är det jag vill iallafall..du får ju bestämma själv om du vill det eller ej. har inte kännt dig så förbannat länge, men den tiden..den har kännts som en evighet, en underbar evighet..med dig, okej? alla minnen, allt skratt och alla tårar både glädje och sorg, det är så det ska vara, det är sånt man ska dela på, tillsammans..du fattar inte hur glad jag är då jag är med dig, spelar ingen roll vad vi gör om vi ens gör nånting, att bara få vara med dig gör mig glad. och att veta att du finns vid min sida gör mig starkare än någonsin..men nu ska jag sluta upp med att skriva det här..för jag hoppas att du har fattat vart jag vill komma..




förövrigt så har min kväll varit riktigt nice, det började med att emma kom, sen julia och tillsist paulina, då vandrade vi in till stan och hamnade i nån snöhög här och där och vi frös som satan så vi skulle in på ica och värma oss, men inte fan vare öppet inte:O så vi sprang iväg till hemmakväll och köpte godis och hyrde film, tror den hette bring it on, sen hahaha då vi skulle hem då stod de 3 killar typ kanske i 20 års åldenrn och var skitfulla, dom ba ska ni hem och se film? vi: jaa:D dom: ja vad ska ni se då brudar? julia: bring it on dom: men skit i det då? vi: hahaha? och då fortsatte vi våran vandring hem till mig och då hör vi bakom oss, äsch vi går en sväng, då började dom gå efter oss:O hahaha satan va vi garva, jag och pualina fick lite panik och skulle in i nå trapphus men de var inte öppet:( men tillsist då gick dom åt ett annat håll:) efter den långa vandringen så var vi hemmma och då fick vi i oss chokladpudding;$ sen såg vi filmen och flummade på haha, sen så pratade emma med andreas i mitt rum och då sprang vi ut och skulle slå på mitt fönster för att skrämma henne, haha då fastnade jag med ena benet i snöhögen så min sko fastnade längst ner på i snögöhen, och jag fick typ inte upp den:( sen då jag fått upp den och skulle ta på mig den så fick jag inte i foten för att de var så mycke snö i:( då sprang vi in ett tag, sen gjorde vi krigsmålning och sprang ut igen och då stod jag längst upp på snöhögen och skulle springa ner, men då fastnade jag första steget jag tog så jag flög rätt fram med ansiktet ner i snön:(:(:(:$ haha sen sprang vi omkring där ute i snön, de var seriöst till min midja:O och jobbigt vare att springa där också:] sen kom vi in och gjorde emma sällskap HAHA;$ sen så for dom vid halv 12 och nu sitter jag här och skriver fingrarna av mig, så jag ska ta och avsluta sen gå och sova för jag ska upp kl 8 imorgon!!! måste komma i dit till stan ju:D vi synes väll imorrn alla storshoppare;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0