Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ollie(L)

nu ska jag ta och blogga fort, sen göra mig klar för sängen. jag känner att jag inte har sovit ut på jätte länge för jag är jämt trött på dagarna, men idag så har det ju iaf varit skola och på mentortiden pyntade vi klassrummet..det ser ut som en djungel nu haha(A) jag fick springa runt och filma och då tog jag ut avdo och emma och jag skulle fråga dom några saker och det lät typ såhär

jag: avdooo?
han: jaa?
jag: vad är det bästa med mig?
han: du är ful
emma: HAHAHAH

jag: emma vad är bäst med 7c:D?
jag och emma: EMMA OCH LINNEA!!!!!!

haha jaaja, men nu måste ja skynda, mamma börjar bli otålig(A) kan ju bara meddela att jag och olle spårar hahahahaa puss bby:*! jag har inga bilder dock:(




Kommentarer
Postat av: fannype

sv du är linneaa:*

2009-12-11 @ 17:08:43
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0