Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

mmmarcus

sitter just nu i marcus rum och borde göra mig klar för kanske nån timma sen haha..jag sitter iallafall och gör 3 hela saker..vilket är att jag skriver här smsar med kenny och skrattar för mig själv, jag läser på en sida som heter felsms.com haha den är skit bra, tex det här, skulle dock DÖ om min bror hade gjort så mot mig, tror han skulle göra det också hahahha....asså det är folk som har skickat fel(A)

Till: Storebror
Sms: Only för you ;) (och så en mms bild på min k**k)
Svar: IDIOT, jävla bög!

Förklaring: Haha ganska så kul ändå, min tjej skulle fått messet men skickade till min brorsa, självklart blev han äcklad och tyckte att jag va en äckelbög.

haha jag tror nästan att min bror hade fått ett ganska likadant svar av mig om jag ens skulle våga svara så att säga(a) men jag vaknade kring 9 tror jag men orkade mig inte upp fören kl 1, hehe sömntuta huh? jag skulle hjälpa mamma med att fixa lite nyårs dukting i vardagsrummet men det blev icket av för min del, jag skulle göra så mycket saker samtidigt så min hjärna började snurra haha..jag skulle klä på mig och hitta ett linne som jag kan ha under det jag ska ha ikväll sen skulle jag göra mat och hjälpa mamma att duka så kläderna och linnet lixade jag med maten vart stenhård för att jag råkade ha den i mickron en aniiing för läng..så ja, jag åt inte så mycket som ni kanske förstår:D jag trodde inte att stan skulle vara öppet idag men tydligen så var det de och jag skulle ju in dit ofc men det fick jag inte tid med så jag bad kenny köpa lite saker då han lix skulle dit men he blir nog inte av;) haha och annars så skulle jag ändå inte fått det innan ikväll så det stöp sig;D och nu borjar en mega bra låt märker jag:D ja iallafall marcus ropade ner mig hit för kanske 1 timma sen föratt jag skulle kolla på ett annat slut i paranormal activity haha ja dog, han hade sett lite av det inatt och smsade mig i panik och frågade om jag var vaken men det var jag ju såklart inte så han vågade inte se klart den;) SATAN marcus skrämde ihjäl mig:():(:(:(:(:(:(:(:(:( jaja, filmen var iaf lite sär i slutet;S men ja....nu ska jag göra mig klar för marcus ska ha datorn och jag måste hinna göra mig klar som kommer att ta ett antal timmar, måste fixa massa saker sen måste jag fixa håret, kläderna sminket osvoosvosvosvosv sen ännu massa mer saker och nu tjatar marcus om datorn så ska få den;D

jag: ASSÅ VAD HAR DU ÄTIT?
marcus: tråkig (det stod "tråkig"  på min blogg så därför sa han det..)
båda: AHAHAH::(:(:(:(

mamma kom ner med nån drink sak som mamma gjort av loka och saft
marcus: men det här blir man ju inte full av?
mamma: .........
jag: hahahahahahahhahahahahaa
mamma: så du har tänkt att bli dyngfull då du fyller 18?
marcus: nae jag fyller år på en torsdag?
jag och marcus: HAHAHAHA
mamma: ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0