Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

how does it knock on heavens door? how does it feel to be on the road again?

nejnejnejnej emma, det är inte om dig(a) det är en annan;D fast ingen emma:] ja, som alla redan vet så är det ju sjävla julafton som man ska vara super glad på, men det är inte jag för första gången i mitt liv, allt har varit skit idag, jag grät mig till sömns inatt och har hållt på att börja gråta idag och göre nu, pga vissa saker.. men de behöver vi inte snacka mer om, det vart iaf bättre där ett tag, jag vaknade och gjorde mig klar sen så for jag och mamma till urs och träffade skithärliga folk! de är fan sjukt, gillar dom starkt må ja säga:) sen for vi vidare till nå andra i urs men dom va int hemma så vi lämnade ba nå paket utanför sen for vi hem, och jag fick mig nånting i magen sen skulle jag fixa håret men de vart skit, så fick lov att ha de lockiga uppsatt;$ sen såg vi kalle anka och då började pappa tjata om anna ankas jul, hahaha ja orka int..sen åt vi och sen så slog ja in dom sista julklapparna som jag glömt av:] och sen började paketöppningen:D det tog exakt 2 och en halv timma att öppna allt kan göra en liten lista på vad ja fick;) inte så jätte mycke men(A)

* en tröja/tunika med leopard mönster
* bed head produkter
* rosa tofflor med grisar (;$)
* ett par svarta jeans leggings
* 3 par svarta tajts
* 2 halsband och en ny kedja till mitt gamla halsband
* en skinnbörs (var i behov av en i somras och fick den nu..bättre sent än aldrig va;D?)
* godis
* pengar
* 300 kr i presentkort på bio
* en t-shirt
* victoria backham parfym
* jessica simpson parfym + boddy lotion och dusch kräm
* gardiner höhö(a) fast de behövs te mitt rum;)
* boddylotion å nå skit?
* örhängen
* och så en parfym som ja ska dela me mamma(y)
* sen en massa småsaker;D

och sen så har jag köpt en massa kläder till marcus:O eller okej..näe;$ men 2 tröjor som inte var dom billigaste:) och nu vet jag inte rikgit var jag ska skriva, lägger ut lite bilder iaf:)








Kommentarer
Postat av: e

söt mella;)

2009-12-25 @ 00:53:10
URL: http://eleppiaho.blogg.se/
Postat av: Emma

var bara tvungen att fråga :$<3

asså åh du skulle ha gömmt dig s¨å din familj for utan dig(låter dumt men det blir bättre läs!) och sen kommer du fram igen och sen så skulle du ha följt stina hem till minmormor där jag var :]

2009-12-26 @ 23:34:23
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0