Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I wish that I could stop your tears from falling down Probably I'd make it worse Maybe I wasn't always there It doesn't mean I don't care





såg en liten bit av julkalendern imorse hhehe(a) fast den såg ut att vara skit dålig så jag gick från tvn HÖH sen väl ute vid cykeln så märkte jag hade gjort en big fail! ställde cykeln under trädet igår som vanligt, men det snöade ju ofc inatt! så den var en aning snöig, och sen så spottade låset ut nyckeln typ, jävla taskigt av den. så jag sprang in och hämtade pappa som fixade det, han värmde låset osv men det som är blött ute idag blir ju antagligen till is, så fick jag ut nyckeln på skolan då? nae..så jag fick ta en annan nyckel till mitt skåp för jag har cykelnyckeln och skåpnyckeln i samma:$ sen vart det full vart upp till bilden, tror faktiskt inte att jag kom försent! eller hon märkte inte att jag kom iaf:] där fortsatte jag och julia med våran söta tomte HIHI den är fin, sen har vi bara haft tråkiga lektioner, matte prov också men jag vet inte hur de gick? känndes bra men ändå inte, seeeeeeeeen idag så hade jag mina nya skor ( var tänkt som vinterskor, och det är typ dom fjärde skorna jag köpt på 2 månader tror jag HEHE) men dom var svinkalla så blir att köpa nya igen:$ kommer inte ha råd med julklappar:O pappa hade kommit och hämtat cykeln under dagen så jag fick lov att GÅ hem DUKTIG som JAG är, men före det så fick jag pilla lite med isabells cykel och då vart ja lite kall, sen att gå hem gjorde ju inte saken bättre:) men jag gick iaf med emma och emma och ni får bilder sen då jag har fått igång den andra datorn, om jag nu får igång den....hoppas inte att den är helt död iaf:) men nu ska jag springa upp och äta=))=)==)


får bli en bild på min sötnos:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0