Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

have you ever tried to find the words but they don't come out right

tjenixen;) jag kunde verkligen inte somna igår eller inatt för att jag vaknade så sent på dagen, så jag låg vaken och lyssnade på musik och det kändes hela tiden som att nån stod ovanför min säng och kollade på mig och jag hörde saker hela tiden och sängen flyttade sig fan en bit....för jag brukar alltid ha sängen mot elementet sen kände jag bara hur sängen rörde sig då kollade jag mot elementet då vare 1 dm från elementet och det var det fan inte då jag la mig:O sen så började det låta i elementet som att nånting kom närmare och närmare då sa jag för mig själv "jaja det räcker nu" men det fortsatte då sa jag "jag hör dig" då slutade det:( ja vart skit rädd:( de kanske låter lite knas men jag har vare me om jätte många såna där saker och det spökar möjligtvis i våran lägenhet vilket som inte uppskattas, tycker det är grymt obehagligt! och speciellt då man är själv.. men nu är jag inte det;D jag vaknade av att mamma kom in i mitt rum på mogonen och skulle ta hårtorken och wolymemastern och sen så började hon svära för att jag hade för mycket sladdar över typ hela mitt golv så hon fick inte ut dom(a) men efter ett tag så försvann hon ut med båda två;) sen klev jag upp vid 12 och åt lite frulle sen gjorde jag mig klar och jag och mormor gav oss iväg till stan, vi vandrade i snöovädret:( sen började min långa vandring hahaha ja orka int:( vi gick iallafall omkring på stan ett tag, skulle köpa ugg's också men dock få fanns det bara i 35 och 40 +...och jag skulle ha 36 men de fanns ju såklart inte för dom har inga mer på lagret och dom har tydligen slutat att göra dom;S så där rök mina skor:( så jag måste gå omkring med mina vita och tjocksockar hela vintern!;) mig mig en piercing också, en röd haha:$ sen så kom vi hem tillslut och efter det så har jag ju som vanligt suttit här och degat sen har jag ätit litegrann och nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och skjutsa mig till idur:$:$:$:$ har saknat den där pricken ett tag nu:( HAHA ja minnns på kågerock då skulle jag lyfta henne ända upp från gympan hahah då kom hon med nån jävla remm och slog mig i ansiktet då slog ja hon då slängde hon sig på mig hahah ja dog:( hon är ju söt, vi får se vad vi hittar på:) och jag tror att det är tävling för hennes del ikväll också om det inte var imorgon på morron(a) men om de är ikv så blir det ju att kolla på ofc;) nervös är hon då;O men nu ska jag kila, hade bäst ikv alla;D



miss it:):):):):)


Kommentarer
Postat av: fannype

omgomgomgomgomgomgomgomgomg kolla mitt hår fifan omgomgomgomg hur kunde ja gå runt sådär i ume omgomgomgomgomg :o ! :]

2009-12-28 @ 20:52:11
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0