Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

haha jasi..

nu orkar jag inte skriva så mycket om vad jag gjort, istället skriver jag det jag har på hjärtat hahaha;) jaja, kanske inte ens på hjärtat;D men såhär är det, jag har egentligen inget med saken att göra, men att du håller på sådär gör ju att  man blir riktigt förbannad lillavän!:) de ända du gör just nu är fel, inget annat okej? det är som..du sviker ALLA som står dig nära och sen står du där ensam kvar och ber om förlåtelse? det funkar inte så. det som jag tycker är det största felet med det är att du är stolt över det då du sårar andra? men då dom stuckit så ångrar du dig? haha ja..ingen är perfekt det vet jag själv, och alla gör inte alltid rätt och man snackar väll alltid skit om någon, men att du går såhär långt är inte ok! du tjänar inte ett skit på det, om du inte redan visste det:) asså mig har du inte gjort nått, eller jo du snackar skit men de bryr jag mig inte om för du har då fan inget vättigt att komma med, och det är då verkligen inte trovärt över huve taget;) men då du går på mina kompisar som du gör, då går du fan i mig för långt. en sak till om min lillaF då ja..då vet jag inte vad jag gör:) glad blir jag då inte, och hör jag nånting om mig så blir jag inte heller så glad, för nu accepterar jag det inte längre:) jag eller nån annan ska som inte få låta dig gå runt och snacka skit om alla sådär. jag tycker nästan synd om dig;S och jag fattar inte varför du blir så jävla glad av att göra andra ledsna? trycker du ner andra för att må bra själv eller vad äre frågan om? och du..nästa gång jag tänkt att snacka med dig så kan du ju gärna komma sj ist för att ta med dig hela din jävla arme med småknuttar hahahahaha........men nu ska jag inte ödsla mer tid på dig lillagumman, hoppas du fattar vart jag vill komma iaf;) för jag är inte säker på att jag gör det själv;S hahah men jaja, ha en fortsatt trevlig dag/kväll:)

eller förresten så kan jag komma med en annan sak, till en viss E hahah du förstår nog vem du är:) om du nekar att du skrivit den där texten till bilderna? varför har då alla sett det själva då;D? jag har ju som läst det själv, och att du saknar han är väll ok, men håll det för dig själv:) och det andra om att gå runt och snacka sådär, INTE OK!! tagga ner med snacket flicka lilla;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Borde jag kunna lista ut vem det är?(A)

E?

2009-12-23 @ 21:25:13
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

livet sug endå, men helt rätt gumman (y)

2009-12-24 @ 22:43:08
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0