Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

FFFFS

igåååååååååår så la ja och olle oss kring 5 kanski och gick upp vid tolv, vi snackade satt vi datorn gjorde oss klara lite snabbt sen följde jag henne till bussen i snöstormen haha, sen gick jag på stan osv, köpte smink kläder och nå grejs åt mamma höhö:) sen då jag kom hem så lagade jag mat åt mig marcus annie och mami:) sen efter det så for vi och handlade, HAHAHA ja dog..seriöst haha annie hade just gått ur bilen och trodde att det var jag som stod bakom henne men det var en gammal tant och annie typ började brumma eller nånting och vände sig och gick typ in i den där tanten hahah fail:( sen inne på ica så stod vi vid godiset hela tiden typ medans mamma handlade, haha då satt jag handen på den där vågen och tog ut lappar där de står vattenmeloner och vi satt de på annies bröst, sen skulle vi ha en till..då satt jag handen på och då kollade både jag och marcus upp då stod de en som jobbade där och bara kollade på oss:O hahah då tog ja lappen å vi sprang iväg, då började hon springa efter oss runt hela coop hahaha.....hon trodde typ att vi hade tagit nå:( sen träffade vi zisa:):) och sen for vi hem och kollade på tv osv:) vaknade vid 12 idag men var mega trött så jag gick upp vid 1:$ då satt jag och kollade på medans mamma failade med en kaka haha:( sen drog hon till stan där annie och marcus var så jag vart själv, skulle ta fram lejonkungen och se den(a) men inte fan fanns 1an då inte..så jag gjorde nudlar och såg fpibl:D sen gick jag hit och är fortfarande själv:) hörde av marcus att vi skulle äta maxmat till middag, FETt.. haha men nu ska jag ta och fortsätta att leta musik:)




haha snögga..elr?

Kommentarer
Postat av: M

Haha varför ska annie vara så söt hela tiden(A)

2009-12-23 @ 12:52:40
Postat av: A

jag gillar ju godis(A)

2009-12-24 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0