Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

everything is you

höm..ja minns inte om ja skrev igår:$? men jo, de borde ja ha gjort. HAHAHA bra...glömde att jag hade uppe den här igen, vart lite flumm från alla håll idag på skolan känner jag;) såg även klart ice age och jag orkar inteskriva mer:O snackar med min älsklings olle:$:$:$ HAHAh vi är fan inte mogna:O? haha jajaja, jag är king påatt fixa cyklar iaf, gjorde de idag me;););); hehehehhe dö linnea dö!:$ ååååh ajJA, nu ska jag baka och göra spanska te provet imorrn, FAILAR ÄR JA STENIS PÅ. hahaha justja, jag gjorde mat idag till mig marcus och annie, och jag tyckte att det var svinäckligt men dom åt de? de smakade typ...ägg, ost bröd som föll isär för att de va blött:O? och lite köttfärs..


dock är bilderna gamla..kommer med andra senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0