Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

i misssssssssssss ya

hähäh klockan är kring 9 och jag åt just middag(Y) fick i mig soppa och nu sitter jag med min älskade cola som marcus köpte åt mig som jag får väldigt ont i magen av:( spanskaprovet avklarat iaf, ve tinte hur de gick...inte så bra tror jag då men faktiskt så har jag klarat alla dom 4 eller 5 prov vi haft:} men idag på skolan så hände det inte så mycke, efter så for jag julia emma bella och paulina till sense och fick lite saker gratis, wiie! sen for vi hem te mig och gjorde en massa sära saker:S och ja saknar olle:( blir nog att vara med hon imorgon efter bion och hoppas på resten av helgen också=$ och hahah marcus skulle på maxi och köpa julklappar te annie, och då han hade kommit fram så ringde han till mig och frågade om jag visste vart hans pengar var.. då låg dom i hallen så han fick lov att komma tillbaka och hämta dom, sen då han kom hem efter 2 timmar.. så hade han vare söt och köpt cola te mig:$ thanks;* men nu ska jag ta och göra nånting, får väll se om jag kommer mig isäng ikväll också, pappa jobbar till 11 tror jag? och mamma är i sundsvall så vi får se;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0