Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

marcus..........

ja ni ser rubriken, dom sitter bakom mig och jag kan verkligen inte hålla mig för skratt;$ haha annie skulle klippa hennes löshår och han vart den som fick ha det på sig;) annars så idag har jag suttit i köket med marcus sen annie och före det såg jag lite av oprah biggest loser och saltkråkan(a) fast jag såg inte klart nånting av det:$ och inatt så var jag livrädd andra natten i rad..men nu har jag väll lugnat ner mig lite, FAST SEN KOM MARCUS MED SINA JÄVLA KOMMENTARER..

sen så satt mormor och snackade med mig om sånt där och de lät väll nånting i stil med dethär

mormor: du får inte vara rädd för det
jag: vadå inte rädd? klart man är rädd..
mormor: du ska följa efter om dom visar sig
jag: VA?
mormor: ja, dom kommer förmodligen för att visa dig nånting
jag: så om dom, den eller det går ut, UT I SNÖN så måste jag följa efter?
mormor: jaa
jag: dit ut? (pekar genom fönstret)
mormor: men ja..
jag: tänk om jag blir mördad:O?
mormor: det blir du inte
jag: näääääääänäää

sant att jag skulle gå ut med ett spöke mitt i natten:O? sen kommer julia med en snygg kommentar..

juliaaae säger:

 

haha men de är typ sant

men fan va kul om man skulle se dig plumsa ensam i snön mitt i natten AHHAAHHA;$

'- IDUR säger:

 

HAHAHAH sluta:(

juliaaae säger:

 

thahhahahahahaa så jävla kul:]

'- IDUR säger:

 

med en död tjej framför också?:(
då skulle du nog inte skratta längre:(

juliaaae säger:

 

hahamen:(

duum julia:$:$ hahha jajaja, nu ska jag sluta snacka om det där:D vi vrider istället tillbaka tiden till kl 7 igår hahah jag får skjuts av pappa till kåge för att jag skulle till idur, och han ställde bilen på fel sida av huset..eller fel och fel det finns två sidor där man kan gå..men då var jag tvungen att gå runt hela skiten:( sen kom jag in och idur nördade dator;) hahah då kollade vi några saker sen så skrattade vi som fan ahaha:( seeen kollade vi på en film från en tävling, HAHA ja trodde seriöst ja skulle kissa på me, idur bara satt ba, FAN VAD DÅLIG HON ÄR  ser du hur dålig hon är:O? dom säger ju fan till hur hon gör osv.....och jag bara satt och skrattade..sen stekte  hon banader och vi åt det med glass;D seeeen satt hon med en jävla vatten spruta och sprutade på mig då gav jag igen med tvål och kletade det i hennes ansikte då tryckte hon in sina naglar och klöste mig osv så jag har fina armar nu;) sen kom hon och hällde saft i min tröja och i mitt hår:( så håret vart hårt och tröjan blöt;) sen gick vi till stallet och skulle ge mat till manne osv:) på hemvägen så träffade vi på en liten kisse som låg i en snöhög, då sa jag: den kommer att anfalla oss och du blir första offter.... haha men den såg skit ledsen ut och betedde sig som typ, "kom och hälsa" då gick idur närmare och ba hej kissen då flög den på na och sprang iväg hahahah satan va rädda vi blev sen skulle hon säga att det spökade i stallet då sa hon först att det regnade..sen sa hon att det snösnöade(A) men ja, sen så ringde mamma och sa att hon var här typ halv 12 så då gick jag ut, men inte var hon där inte så jag ringde och frågade vart hon var, då var hon på fel ställe...haha men sen kom jag hem och gjorde inte så mycke, och nu ska jag sluta skriva för jag tror inte att nån kommer orka läsa det här;)


mitt emo:*:*:*:*:*:*:*::*::**:::*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0