Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wiie

minns inte rikgtigt vad ja skrev om tidigare, har läst det men fattar ingenting(a) men i torsdags iaf så vare som lugnt på skolan, de var lagdag så vi pysslade och såg på film osv:) slutade där kring halv 2 så då for jag hem och satt mig här tror jag sen vid kl 4 började jag göra mig klar för kvällen, vid 6 så kom isabell och julia och hämtade mig och vi for iväg och hämtade pauo och emma också sen i väg te pan;) julshow där då, var inte jätte kul men kul vare väll ändå:) det slutade där vid 10 om jag inte minns helt fel och då for jag hem och sen vet jag inte vad jag gjorde, vaknade på fredagmorgon av att jag hörde marcus och annie prata så jag gick upp till dom och joinade dom vid maten:) seeen så gjorde både jag och annie oss klara:) och dom for till magnus tror jag och jag å pappa for iväg till stan och hämtade mamma och sen for vi till åliden och åt och roade oss;) hahah vanne vart skit sur på mario:( haha hon förlorade typ hela tiden:$ och då jag gjorde de tyckte vanne att jag kunde lite för många könsord:]...idag vet jag inte vad som händer riktigt men nu ska jag ta och duscha sen fixa mej lite:):):):):)


haha snygg..
 <!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0