Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

veh?

ida efter pauo for har ja inte gjort så mycke, typ tv å prata me lite folk. imorn blir det iallafall att dra te kg, kommer förmodligen att dö. måste åka buss SJÄLV och den personen som går fram te mig å frågar om de är ledigt bredvid kan ju drömma om de inte är nån ja känner. fy..hatar verkligen att åka buss själv, men tar mig inte dit annars så de är värt de:) ska vara med idadadadaaaa lär ju säkert träffa andra där också. och nu har jag tvingat ida att gå te ica imorn och möta mig även fast om de nu skulle spöregna:] måste bara säga en sak som ja tycker är ganska så kul, igår så skickade jag sms till robin från mammas mobil å undra om han var vaken. men jag skrev aldrig att de var från mig så imorse vaknade jag av att mamma pratade i telen i typ år känndes det som. så jag tänkte vem fan äre hon pratar med, efter ett tag så la hon på och pappa frågade vem de var då sa hon linneas kompis, jag bah öh?.. då kom hon in och undrade om jag aldrig skrev vem jag var till folk, så jag tänkte jamen de var kanske elin för att jag hade pratat med hon också så jag frågade om de var hon men nej..då vare robin som hade ringt å typ bah, vem är du? ja har fått sms från din mobil osv. jag höll seriöst på att dö av skratt!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0