Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

va händer med världen

skyndade mig jävel igår då jag vaknade, åt gjorde me klar och for in till stan. mötte elsa sen for vi ju till kåge. jag gick från ica till idur, då jag kom fram så plingade jag på typ 5 ggr, ingen öppnade. jag satt mig i trappen och väntade, gick tillbaka och plingade, ingen öppnade. sen plingade jag en sista gång och var sur haha. då önnpades dörren och där står idur som ett nyvaket jävla troll. gick dirr in, försökte få upp na men jag vart trött så jag la mig i hennes säng, tsm med hon kissen å vovven, och dom är som inte direkt mina kompisar, hennes kisse bet mig i rumpan och hennes vovve gick på mitt huve:( vi vankade väl nån gång vid kanske 12 halv 1, gick upp och gjorde mat sen gick vi ut och hoppade med vovven om jag minns rätt. och efter ett tag for vi till grillen å köpte pommes, träffade även emma hihih. sen gjorde vi väl inte så mycke, pappa kom å hämta me så först for vi på ica och skulle kolla om de fanns nå kött vi kunde köpa å grilla men icke de så då for  vi vidare till maxi väntade i bilen då, hade sjukt ont i huve och spelade musik så in i helvete, vart förbannad på mitt huve. hade match på morgonen, men jag kunde knappt gå på mitt ben för att knäet hade typ blivit snett. så jag var inte med, sovde igen efter jag sagt att jag inte skulle vara med, sen då jag vaknade igen slog jag till knäet för att jag vart less på att det gjorde ont och då vart de bättre:S men eh iallafall så for jag och mamma på stan och köpte lite saker till skolan..fyfan längtar inte. men ja, sen for vi hem och då fick jag med pappa att fara på stan ännu en ggn och köpa glass. så vi har tjockat oss ikv och sett film osv. och just nu kan ju mitt humör slänga sig i väggen, jag är inte alls glad. men thats life.

Cause I was born to tell you I love you
And I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0