Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sågad totalt

igåår var jag med marcus på stan, skulle köpa nya jeans shorts men de fanns bara i 38...stort:( men vi sprang omkring lite överallt sen gick vi på max å åt, och typ just före de hade vi äte plättar:$ fett(L)..då ja kom te paulina på morgon så fick jag panik! var tvungen att stå på matchen mot kåge som skulle vara samma kväll så vi förlora stort..förlåt laget:) och kenny va söt som vanligt å kolla på matchen:$ och efter matcher brukar man få fika men kg hade frukt!? nyttiga jävlar. men seen eh..for jag hem satt mig här fick slut sms, sadface..men ja smsa ändå så nu ha ja slut pengar också:]..men vid typ 20 i 1 så pratade ja me kenny om lite saker, sen råka ja somna, så han kalla me sömntjoller:$ tyck de lät lite gullit. men han var iallafall utanför mig och jag sov ju då så han fick dissen:] vaknade nån gång vid..5 kanske? så låg och prata me han då också sen somna båda. och sen vaknade jag vid halv 12 av att pappa sa att jag skulle gå upp men ja fick me int upp fören halv 1:] gick upp åt såg tv satt mig här. och ja det är väl så min dag har sett ut:) ikväll har jag träning och ska förhoppningsvis (jobbigt ord att stava) fara och fixa håret osv. men nu har jag inget mer att skriva. kanske skriver mer ikv.

en sak till och du är körd, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: GJ

http://emmagrojoh.blogg.se/2009/august/behover-dig-som-en-av-de-fyra.html#comment

Bli en av de fyra

2009-08-16 @ 17:30:45
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: GJ

http://emmagrojoh.blogg.se/2009/august/behover-dig-som-en-av-de-fyra.html#comment

Bli en av de fyra

2009-08-16 @ 17:30:45
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0