Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

my life and my choice not yours

igår vare ju pan, for dit med julia emma paulina fanny emma och isabell sen träffade ja en massa folk jag inte träffat på ett tag. sjukt kul, skulle köra sumobrottning mot hampus men ja ångrade mig:$ så han körde mot nils ist och ja försökte få ner hampus med inte fan gick de. vi for vid 11 ungefär till max med hampus sen kom kenny å efter ett tag drog vi till mig å paulina, hämtade kläder osv sen for vi till söder och köpte dricka osv. å där träffade ja elsa å jesper så pratade med dom ett tag. sen for vi till isabell å såg film. sen efter ett tag så va ja helt borta typ. vi somnade väl ring 4 skulle jag tro och vaknade vid 10, då försökte vi vakna gick upp och åt sen gjorde vi oss klara och for in till stan. gick på max och åt och jag delade med julia som vanligt å fan vad lite vi fick:O eller så äre vi som har vant oss att äta stor pommes att den inte är särskillt stor längre..:] men nu ska jag tvätta håret och fixa lite sen ska jag och marcus fara in till matfesten å göra nå kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0