Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

MAT(L)festen

shulululu, for som sagt på matfesten med marcus och sen ringde paulina och hade typ virrat runt där utanför osv så jag gick till henne, å vi cyklade te torget och då kom hampus. då for vi omkring nånstans:$ sen for vi till mig, och jag som är så smart hade inte med mig nyckeln så vi kom oss inte in, så vi satt i trapphuse osv sen for paulina så ja och hampus väntade i ännu mer evigheter tills marcus kom hem. då såg vi typ tv ooooooosv, å ja e tjuv HIHI you'll never have it back. men han for iaf för ett litet tag sen. och nu sitter ja å prata me kenny å elin, å elin ska te stan imorn kanske så ja hoppas ja träffa hon:]]]] OCH imorrn så kommer tilda, tror hon skulle ta 12 bussen om ja minns rätt. sen så har vi match men eftersom jag är sjuk så ska jag och tilda bara kolla på. sen så ska paulina FORT in i duschen och då får vi väl se vad vi hittar på:) men nu ska jag soova,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0