Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kom hem

tjenixen, sjukt härligt väder idag. jag och paulina följde min familj till rovön. så vi var där och solade en stund och jag har faktiskt blive lite brun. sen cyklade vi till söder, sibylla ofc men kenny satt å prata me hind så vi gick på coop sen for vi, satt oss utanför sbskolan och efter ett tag kom kenny. seen for vi home alla tre. och efter nån minut som kom paulina igen och vi for på match. vi vann med 2-1 sen for jag hem och gjorde mig klar snabbt som tusan (lögn) sen for ja mamma marcus å mormor in te stan och åt. och då ville kenny att ja skulle komma å sova hos han, men ja missa bussen:( och sen tog ja me int dit. och imorn så ska ja upp ganska så tidigt för att ja ska kolla på match kl 10 sen ska mamma skjutsa mig te kg. får väl se vad jag gör där allt mest, men jag ska iallafall vara med idur. och sen blir de väl att träffa kenny å säkert nån mer också. så de ska bli nice:) men nu ska ja gåå

pusspåk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0