Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kågee

i måndags for jag först in till stan, skulle ta bussen till kåge men den missade jag ju ofc..så jag skulle vänta på den andra, då träffade jag anja som stod å prata me nalle osv. så ja gick till dom sen förljde hon mig upp till bussen. trodde att ja skulle dö, men de var typ 6 pers i bussen så de gick finfint:$ då ja kom fram till ica så såg jag kenny och hampus, så jag gick å frågade om jag fick låna kennys mobil för att jag..är fattig:] ringde till idur, och hon å mika orkade inte gå till ica så ja fick gå typ hela vägen själv:(:(:(:( sen kampade vi osv, gick in och åt glassssasssaas sen for mikafika:( och dååå, gjorde vi lite småsaker hihi. sen kom typ 040954 pers, vilket är typ 7 st:O ingen ja känner, typ lite små läskiga. men på kvällen kom iallafall elin, hon typ kutade in till oss, och då ville nåra prata med mig, så vi gick ut, pratade och jag vart förbannad. så vi drog därifrån dirr de va klart. sen satt vi å snacka osv. pratade lite me kenny så vi cykla till han å satt ute å prata, lånade en sak, danke för de förresten. sen lät de som att en polis kom elr nå så vi for tillbaka hem till idur. gjorde väl inte så mycke då. vi somnade väl kring fem, eller jag och idur gjorde det iallafall vet inte när elin somna. vaknade vid 12, åt gjorde oss klara å gick till elins häst. OCH JA RED:o:o:o sista gången jag satt på en häst var fan då jag var 7 år, ja der upp till elin, å där hoppade vi lite osv. sen åt vi å ja for hem nån gång, var inte med på matchen( trodde de va träning menmen) för att jag inte mådde så bra. och sen gjorde jkag väl inte så mycke mer än att sitta  här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0