Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

käft

hej bloggen och alla bloggläsare, eftersom det varit ganska så bra väder så har jag inte suttit vid datorn på 3 dagar. och ja ska väl inte sitta så mycke dom kommande dagarna heller. men i måndags minns jag iallafall inte vad jag gjorde, men igår så var jag först på stan med emma, skulle lämna tillbaka en film och köpa vatten ballonger men inte fan fanns det på hela stan? ja, glada vart vi då inte. så inge vattenkrig vart de, men då bestämde vi oss för att tälta vilket inte heller vart. så vi for på träningen pratade med några andra och körde på att sova i bussen ist. och då ja kom hem från träningen så kom tommy och anna så jag pratade lite med dom sen kom fanny julia och paulina så vi gjorde oss klara sen for vi till emma. och då undrade anja om hon kunde vara med oss och ofc så kunde hon de:) ja paulina å julia åt typ våran andra middag halv 11:] sen drog vi till mackarna. men eeh, sen så skulle anja få skjuts hem men de fick  hon inte så vi satt uppe hela natten, sovde kanske 1 timma och kollade på alla andra då dom sov osv. sen så ställde vi fram allas klockor på mobilen typ 4 timmar frammåt och fanny hade larm på 10.30 så då ringde de ju 6.30 egentligen och hon bara flög upp från sängen och var påväg ut då höll vi på att skratta ihjäl oss. men eh ja, vid 10 eller 11 så for jag och anja, skulle till sibylla och tigga mat men de var inte. vart ist att lägga sig på bryggan vid stan och soola, men efter ett tag så gick vi till john:) han sovde då ja ringde................men han gick upp iallafall och gjorde oss sällskap men pigg var han då fan inte. men anja for före mig så ja å john gjorde väl int allt för mycke haha. sen vart de hem fort och på träning. och nu ikv så ska ja nog sova i tält med marcus och kissekatten:) men nu har ja inge mer att skriva, och bilderna blir sena som vanligt, har inga sladdar för tillfället men de ska fixas. så jag bjuder på en låt som ja ska lära mig att spela:)

Du* kan ta och hålla käft. sluta mytta förfan. du förstör bara för dig själv OCH två till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0