Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

k-k-k-k-kenny

HEJHOPPGUMMISNOPP igår var jag med julia och paulina på stan, träffade kennnyyy å lite annat kul folk oxå. sen på kvällen var jag med paulina igen, vi satt vid älven och jag började räkna björkar för att hon sa att de fanns så jävla mycke, men hon gjorde så ja tappa räkningen:[ då vi var påväg hem så sprang vi upp till fannys hus för att skrämma na men hon såg oss:( men vi stod iaf å prata me na ett tag. sen gick vi hemmåt och åt glass satt vi datorn prata me paulinas bästis andreas osv:) sen sprang ja hem för att de va så läskigt ute:] och eh..idag så har jag först varit på stan me marcus, fråga mamma om ja fick jobba hos hon för att tjäna pengar (vilket jag kanske ska, fast ska jobba där dom håller på att göra i ordning där wedins var) träffade kenny osv, sen då ja skulle hem så träffa ja orapin, jävligt länge sen!:) och sen for jag på träningen, tränade i mål för att ja kanske ska stå imorn......som jag verkligen inte hoppas att ja måst. det är iallafall i kåge på kvällen. och då den va slut väntade ja me tilda på att hon skulle få skjuts sen satt jag utanför mig i typ 40 minuter för att alla hade dragit hemifrån och jag hade ingen nyckel. sen har ja väl int gjort så mycke mer, men nu ska ja gå.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0