Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

heheheihhhiii

tilda: haha åh
jag: vad?
tilda: jag har hål i fodret så mobilen är nere vid foten
jag: haha bra:(
tilda sätter sig på golvet och her upp benet: FAN JAG FICK MOBILEN I RÖVEN
jag och tilda: HHAHAHAHAHHA

så jävla söt tjej! vi for till paulina och for sen till stan och träffade tokig dino och stas. små killar dedär;) pratade med dom en stund men dom orkade inte gå till matfesten:( så vi gick och satte oss på torget utan killarna. träffade joel eller ja dissa:$ vi kampade mitt på torget på den där fyrkanten..:] och då kom hampus, vi gick till matfesten för ja va hungrig.. å hampus hoppa hello kitty hoppborg:( han trodde fan han va cool där. men efter vi varit där ett tag for vi på ica sen hem till mig, gjorde väl inte så mycke men då lämnade tilda mih:(::(:(:(:(:( och sen paulina, och hampus for nångång. och idag var de först skola, skulle in till stan och orientera vi sög, nat. eller jo, fast nae för vi va smarta:$ slutade vid 20 över ett å då for vi till coop sen hem. å efter ett tag kom hampus och han for typ för ett litet tag sen. men nu ska jag ta och hoppa in i duschen,


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0