Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

grattis te mig;)

igår så var jag som sagt i kg. var med iduuuur, vi bada å då kom kenny å ehm ja, vi hittade en ödla och vi skulle ta me den te idur men hon fick int. å kenny sa att den bits men ja trodde int på de å då han hade fare hem så attakerade ödlan mitt finger:( sen gick vi te grillen å kenny kom igen, idur åt glass och själv höll jag på att dö av värmen. och kenny snodde min mobil å kollade lite saker, vet inte om han vart så glad men:] nu är han iallafall, men ja for nån gång vi 5 ja å pappa for på macken å kollade nå grejs sen solbacken å sen for vi hem, per kom och vi började grilla osv, och idag så fyll ja ju år och de var egentligen tänkt att ja skulle på cup idag men jag mådde inte alls bra så de vart att stanna hemma. ja ringde lite osv vid halv 9 sen så la ja mig och sov igen och då jag vaknade efter det så vare väl lite bättre. vi tog båten till rovön och där satt ja solstolen i vattne å solade och efter ett tag så råkade ja somna:$ men härligt var de iallafall. sen då vi kom hem så kom cicci britt farmor farfar å tomas. sen kom även staffan å prata me oss:) och nu har ja just sett ice age 3, den va väl bra. föresten så skulle jag lägga in bilderna på datorn idag från mobilen, men de vart cp så ja lägger in dom imorn ist.

pusspåk

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!!!!!! Linea!

2009-08-10 @ 22:07:55
URL: http://siamia.blogg.se/
Postat av: Emmy!!!!!!!!!

min kenny

2010-05-05 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0