Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ELSA

okej nu är det såhär att...jag ska sova nu! eller jag måste bara göra mig klar före, men jag ska iallafall in till stan kl halv 9 på morgonen möta elsa sen fara till kåge:O jag kommer aldrig att orka upp då:( men de kommer väl att gå ändå. sen då jag kommer fram måste jag gå hela långa vägen till idur och få upp henne ur sängen, vetefan hur det kommer gå. och elsa är lite fundersam på om jag verkligen orkar mig upp imorn:].. och nyss trodde jag att elsa kissade med mig i handen:(:(:(::(:(:( (alltså hon är inne på mobilen å skulle kissa:] inte mysi elsa:( men nu måste jag skynda mig att bli klar

puss på elsa:O:O:O:O::$<3

haha de spåra

elsanorqvist@hotmail.com säger:

Haha jag måst kissa

'- linnealindburgare, säger:

göre då:(

elsanorqvist@hotmail.com säger:

Men int med dig i handen:(

'- linnealindburgare, säger:

lägg mig i toan då

ÅH NEJ

SKOJADE

nån annan srans:]

elsanorqvist@hotmail.com säger:

HAHA på sängen;)
'- linnealindburgare, säger:

IN THE BED

MED WHO?

elsanorqvist@hotmail.com säger:

Med sladden i :]

'- linnealindburgare, säger:

ååååååh

elsanorqvist@hotmail.com säger:

HAHA

'- linnealindburgare, säger:

ja gilla

elsanorqvist@hotmail.com säger:

Om du gör ;)

'- linnealindburgare, säger:

HOHOHOH

är sladden fin?:$

elsanorqvist@hotmail.com säger:

Ja :] fast den är ganska smal och kort :(

'- linnealindburgare, säger:

men vah:(

elsanorqvist@hotmail.com säger:

De sug:(

puss på elsa:O:O:O:O::$<3


Kommentarer
Postat av: elsa

haha aasså omg :]<3<3

2009-08-21 @ 21:52:49
URL: http://elsaanorqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0