Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

world of hurt

i lördags var det ju cup som ni redan vet,
gick väl bra. vi kom 4a av 6.
kom hem nån ggn, gjorde mig klar och åt osv sen vart det att gå och möta chris
sen fata te han. vi gjorde väl int så mycke, men han mobbas:(
var hemma vid 12, gjorde mig klar för att sova dirr, så att jag skulle orka upp
på morgonen, packade på morgonen och sen gick ja till skolan för att sedan
ta busse me klassen te pitehavsbad. de var jätte kul! fast man blir typ less efter
ett tag, men de va kul iaf. då ja kom hem så städade jag mitt rum och började
att träna på ett prov vi ska ha:O hah, inte ofta de händer.
idag så har ja inte gjort så jätte mycke skola på dagen sen då jag kom hem
så väntade jag på mamma sen cyklade vi te stan, köpte presenter te marcus
och smink osv. säger inte va ja köpte te marcus eftersom att det finns en person
som läser min blogg som jag inte vet säger de till marcus så jag håller de hemligt
och jag tror den personen vet vem de är;)
men nu har ja inte så mycke mer att skriva, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0