Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sleep now and forever

heeeeeeeeei kissemissemjauuuuuuuuu
har inte skrive här på nå dar.
söndag: gjorde väl inte så mycke, färgade håret och hade träning.
måndag: skola, sen tog ja kort vi älven kom nå moppekillar på prata me me.
ingen aning om vilka det var, dom typ bah, gå och sug av henne alablbalbalba
jag tänkte ba VAAAA!?? sen gick en av dom av moppen så jag trodde dom skulle
gå ner till mig ja ba hjääääääääääääääääääälp, och ja skickade typ 45859653
sms te chris HJÄLP chris seriöst kom nu!!!! och typ en timma senare bah kan inte..
då jag kom in så ringde paulina så jag gick broarna med hon och fanny, bilder kommer.
tisdag: skolaaa, på gympan hade vi brottning, det är typ kul :$ sen hade vi träning
på a-torp. paulinas pappa kom aldrig och skulle skjutsa oss så paulina började
kampa vid brevlådor!? efter en stund kom han, men han hittade inte..
så det tog typ ett år innan vi kom fram, och det var ett jävla stort gupp på vägen
så jag flög typ genom taket =( träningen gick iaf bra, kul att spela ute igen.
onsdag (idag) skola sen vart de hem ta en massa kort som även kommer senare.
snart är det träning, och i morgon har jag träning och på lördag är det cup och
träning på söndag igen, mycke fotboll. men jag vet inte om jag orkar fara på söndag
för jag ska me klassen till piteå, kommer bli as kul.
men nu ska jag äta och sen fara på träning, bilderna kommer nog då jag kommer hem.

puusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: fannyP.

cup på lördag* ;)<3

2009-04-22 @ 17:29:13
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0