Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

shalalala

då var man framme i sundsvall då.
tog typ ett år innan vi kom fram, eller det kändes så.
första biten gick fort eftersom jag pratade i telen me chris tills vi var i
stan i umeå. där stannade vi en stund, typ åt och köpte lite saker osv.
sen fortsatte vi. och nu är ja äntligen framme!=)
jag ska sola varje dag har jag bestämt mig för.
det skulle tydligen vara 15 +, så jag hoppas att det blir det också.
ska in te stan också, elr birsta blir det iaf, vet inte om vi ska in te själva sundsvall nå.
men det ska bli kul, jag ska få massa pengar av mamma så jag ska försöka köpa mig nå kul.
och som jag känner på mig så kommer pengarna gå till en jacka som jag vill ha.
men jag kmr inte att få nog me pengar till de. men vi får se hur det blir annars så vet ja inte.
kanske hittar nå skor, har letat länge efter nå snygga tygskor, har hittat jätte många.
men jag vet inte vilka jag ska ha, just nu har jag ett par vita hemma, men jag tycker att dom ser
knasiga ut:$ aja nu ska jag inte skriva mer om vad jag ska köpa;)
ska försöka vara social med min familj, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0