Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

L.O.L

yäääääää här sitter man och är på sjukt bra humör?
nae, inte alls. så JÄVLA kul att...ja jag ska inte säga det här..
fattar inte vad du vill mig? låt me bara vara om du inte har nån bra anledning
till varför du bara skiter i mig, snackar om mig och...fan va kul.
känner typ.. äntligen har du visat vad fan du vill mig, elr?
jag orkar inte med att du ska vara såhär.. det är fan inte kul.

jag är som jag är okej? och jag ska fan inte ändra på mig bara för att du tycker det.
om du inte kan acceptera mig för den jag är så kan du bara gå..
jag orkar inte med att alla ska komma och ändra på mig för att dom inte tycker om mig
för den jag är. och om ni inte gör det, varför är ni ens kompis med mig då?
jag har iaf vänner som tar mig för den jag är, och dom släpper jag aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0