Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

home sweet home

HIHI nu är ja hemma!!:]
eller jag har vare de ett tag, komme vid typ sju halv åtta.
jag måste berätta en sak, en dålig sak:(

då ja vaknade så skulle jag direkt in i duschen,
ställte mig i duschan skruvade på vattnet,
 och ser en stor spindel spolas ner!! 
jag fick helt panik (eftersom jag är jätte rädd för spindlar..) så jag HOPPADE  ur duschen,
bara stod och glodde där spindeln hade farit ner. och vad tror ni händer då?
jo, spindeln kommer upp igen! 
 jag får ennu mer panik än vad jag fick först.
då ropade jag såklart på mamma, och hon kommer in och spolar ner den så att den
förhoppningsvis skulle dö. som jag även hoppas att den gjorde.. jag vågade inte gå in
i duschen igen så jag bara stod där och förtsatte att glo. (låter som att jag är helt cp)
men tillslut så duschade jag, men jag släppte aldrig blicken från golvet.
och efter ett tag så var jag tvungen att sluta duscha för att jag kom på att vattenstålarna
såg ut som spindelben!!:( men ja va gla för att den inte kom upp igen kan ja lova!:D

aja, iaf så har jag åkt bli hela dagen, stannade i umeå typ en timma.
sen fortsatte vi hem. marcus och sarah skulle tydligen gå te kiosken eller nå,
men dom hamnade ist på kvantum? och medans dom var borta så ringde det 3 ggr
i sarah's mobil, förlåt sarah, men ringsignalen var jobbig eftersom att det lät hela tiden
och jag var i samma rum. så jag la den under marcus täcke så att de skulle låta mindre :$

imorgon så var det tänkt att fara te kaag och vara med elin, men det kanske inte blir för att
hon ska göra nå saker. men ja får hoppas att de bli iaf.
på lördag så kmr jag troligast att vara med chris, kanske nån annan också.
om jag orkar mig upp på morgon så att säga:] men ja tro de bli iaf.
var jätte länge sen ja va me han nu. danne ville tydligen vara med så vi får se om han kmr också=)
men de ska bli kul. på söndag vet jag inte riktigt förutom att jag har träning, men ska försöka vara med
nån då också. nu ska jag iaf ta och hitta på nå, kanske gå upp till min osociala familj elr nå.
ska lägga in lite biler sen också. peace!

Its hard to know when to give up the fight
Two things you want will just never be right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0