Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

gla tjej?

jadå, ja är faktiskt jätte glad, det känns som att det är sommar här.
jag kan vara ute i bikini om jag vill. fast det vill jag inte:$
och dels så har jag ingen just nu. blir att köpa då ja kommer te stan.
HAHA enligt mormor så fick jag bara sitta här i 7 minuter, men jag håller inte det.
iallafall så komme hon nyss och sa, du linnea..hur långa är dina 7 minuter?
jag: jamen jag har ju varit ute och fikat osv.
mormor: har du det?
och det var ju så att jag satt och pratade med henne där ute då jag fikade.
och stod breve henne för att hon sa att jag skulle ta kort på nått.
men hon såg mig tydligen inte iaf?.... lite mobbat.
jag har inte gjort så mycke mer än att varit ute och solat idag.
sovde ganska så länge också. eftersom att hela min familj sover i samma rum
( som är sjukt irriterande!!!!!!! ) så sovde ju jag och marcus längst.
och så kom mormor in med en VATTENKANNA!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?
jag kan ju bara säga att vi flög upp ur sängarna!!!
fifan, jag tänker inte få vatten på mig det första jag gör då jag vaknar.

det är kul att vara här men ganska ensamt för att jag inte har nå kompisar här.
jag har bestämt mig redan nu att jag ska te kaaug då jag kommer hem och göra massa där.
sen får vi väl se om det blir att vara med chris också!=)
det ska bli jättekul. men nu ska jag ta och hittA på nått för att alla frågar hur långa mina 7 minuter är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0