Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bajsbulle

har typ inget att skriva förutom att jag är förkyld och sitter och skrattar åt marcus för att
han råkade låsa in sig i sitt eget rum och fick panik för att han inte fick sig ut hahaha.
aja, ehm..jag vet inte vad jag ska göra? har alldeles för tråkigt just nu.
väntar på att en person ska logga in på msn, men de händer aldrig
så ja tror ja skiter i de, oki? ajja slänger in en dagens grej.

Dagens humör: trörr irriterad och besviken
Dagens borde: göra nå kul?
Dagens frisyr: svans
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukis byxor linne och tröja
Dagens planer: göra nå kul, igen..
Dagens vill ha: SOMMAAAR
Dagens längtan: typ nh på fredag?
Dagens fundering: typ "skit i mig då om det är de du vill?"
Dagens beroende: inge
Dagens personer: alla på skolan?
Dagens roliga: vette fasen
Dagens låt: Regina Spektor - The Call
Dagens bild: kan inte lägga in på den här datorn så ingen

btw, far på nh på fredag
det kostar 15 kr
det är för dom i 4-7 dom släpper även in 8or och 9or
men 4-7 först.
tid: 19-23?
plats: norrhammarskolans matsal

KOMKOMKOMKOMKOM!!! :d
HEEHHE nu ska jag försöka ha lite kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0