Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

9 september

Halloj :)
Skolan är ju kul just nu...
Har nått som kallas hälsoveckan
man ska äta mer frukt och grönt och motionera.
Igår på morgon hade vi morgon gympa,
och klanten Paulina tampade på mig hand :(
Den där hälsoveckan är inte bara att motionera äta mer grönt osvosv
vi har även en tävling där man kan tjäna upp till 500 p varje dag.
Idag skulle vi ha med oss frukost på skolan,
så på morgonen gick vi och åt sen såg vi en film
om hur en bra frukost ser ut.
 
På lunch rasten skulle jag prova Axels skatebord
han har en panda på undersidan och han sa att den skulle
beskydda mig,
men tror ni den gjorde det då?
NEEJ...
tappade balansen och skulle ta emot mig med henderna
så jag skrapade mig på fingret,
det började blöda jätte mycke :(
Sen skulle jag även få Emma att prova åka,
hon vägrade men tillslut
så fick jag henne att göra det :D 

Vi har nå gubbar på skolan som ska fixa en projektor eller nå
i typ alla klassrum och dom var i vårat idag så vi fick
vara i vårt andra klassrum hela dagen men de funkade endå :)
Sen sista lektionen hade vi gympa trekamp...
Jag hoppade 2,68 kastade kula 6 å nånting och mitt rekord på
60 meter är igenteligen 10,50 men jag hade jätte ont i mitt ben så det
vart 12,36...   Ni får även en bild på det jag älskar mäst!
 
Allt från mig Peace!mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0