Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

1 september

hejsan svejsan :)
sitter här och lyssnar på Mia Rose,
ni som inte har hört hon kan ju kolla upp det på
youtube.com om ni har lust.
Idag har jag delat ut papper och böcker till alla i klassen
HELA dagen, hur kul är inte det?
Sen har jag och Paulina blivigt slagna i arslet.
aja jag Emma & Paulina for till mig för jag skulle städa
göra läxan osv sen skulle vi till stan
men då hade jag glömt läxan på skolan
som inte är så värst ovanligt för mig,
vi fikade nougat hihi, typ allt vi hade...
Sen städade jag och Emma & paulina satt vid datorn.
Sen for vi på stan vi skulle till Team Sportia och kolla byxor,
jag tog svarta Paulina röda och gråa och Emma vita.
Dom kostar 199 kronor och drässen kostar också 199
så det är värdare och köpa drässen så jag & Paulina ska köpa drässen i XL :)
Nu pratar jag med Emma.g.j ska se mix match med hon och Tilda men mycke jag fattar då :(
aaaaaaaah nu fattar jag :D jag är inte så smart...

allt för mig, Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0