Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

3 oktober

GOOOOOOOOODIIIIIIIIIIIIIS (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)!!!
jag sitter här med min kära "lilla" godispåse!
den är helt underbar, jag tror jag är kär<3
men jag tror inte den gillar mig så mycket
jag äter ju det så :(
haha aja, kom nyss hem från Bureå
har varit där med laget och badat,
det var hur kul som hälst!!
Och ett stort tack till Roger som bjöd oss!

Har lite tråkigt just nu, har ingen att prata med på msn.
Och ingen att vara med, hur kul som hälst

Lite happy jag är då
Jag och Julia och några andra
skulle ha ett matte prov
eller vi har redan haft det men vi hade
några fel så vi var tvugna att göra om det.
Men iallafal så Lars hade glömt att vi skulle ha det
så det vart inge av =D
Nu är det inte fotboll som gäller
på rasterna utan vi kör bomben i stellet, det är så jäkla kul
så jag vet inte vad.

jah nu är jag inte så glad längre
det är så att jag ska upp kl 7 i morgon
för att lämna lite bröd...
men gonatt! Peace!

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0