Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

29 oktober

They wish the best to all, and want to help you forward but when you really need them they wont give a shit.

Det där är lite av en låt som jag tycker är ganska bra. Idag är jag inte så jätte glad men, ganska många
som vet varför och dom gillar det inte kan jag lova.
Dagen började med att gå upp på morgonen göra sig klar plugga lite till prov vi hadde idag sen iväg till skolan.
Har varit en långtråkig dag, jag trodde aldrig att matten skulle ta slut men det gjorde den.
På lunchen idag vart vi lite äcklade av Paulinas macka för det började bubbla upp vatten ur smöret, så ja
det var inte så kul och alla som inte vet det får vi nästan bara skit till mat, eller ja inte skit då men.
Samma mat varje dag och den är verkligen inte god.  
Vi ska göra nått som kallas "Spökboken" skulle ju vara kul om man vart klar med den idag för att det är halloween
i helgen men det vart man ju inte. Jag komme inte på vad jag skulle skviva så jag får fortsätta med den då jag kommer
till skolan efter helgen. På bilder skulle vi också ha halloween grejs man fick välja mellan att göra fladdermöss eller
skelett, jag gjorde skelettet som dom flästa andra också gjorde men jag han inte klart med det heller så jag har
den i väckan men inte klar...
Jag fattar inte varför allt ska gå så sakta för mig. Men det kan vara Hannes och Axels fel för dom satt och kastade
pappers bollar på mig, men jag var inte helt oskyldig heller. Men mina pappers bollar kom inte hela vägen fram :(


Sitter och tänker på att jag måste upp tidigt imorgon för att jag ska in till stan vid 8 tiden kanske
det är faktiskt så att jag och mammi ska till Umeå och shoppa :D
så vi ska ta en buss dit. Det kommer att bli jätte roligt, men jag kommer att ha helt slut pengar då jag kommer hem, men mycket kläder osv.





hyh
Daniel, Jesper och Paulina!


Kommentarer
Postat av: paulina johansson

hetaa ;)

2008-10-29 @ 16:42:22
Postat av: GJ

Din lyckost jag vill också till ume <3

2008-10-29 @ 20:59:49
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0