Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

19 oktober

 Kärlek Till Dig Älskling.
Om du tittar upp i himmlen och du säger vad du ser
så ser du ditt namn inristat och det betyder att du e allt i min värld.

Jag lyssnar på den låten varje dag hela tiden.
aja idag har jag värkligen inte gjort mycket.
Nu är det ju så att jag vill till åliden för att jag saknar Vanessa så jävla mycket,
vet inte riktigt vad jag gör om jag inte tar mig dit snart.
Men vi får väll hoppas att dom kommer hit i helgen!

igår var jag med Paulina Hampus och Jaana.
skit kul MEN JAG ÄR INTE KITTLIG =(
Alla som tror att jag är det så säger jag bara det jag är inte kittlig!
Paulina skulle rabbla upp alla hon kände i kåge och det gick ju finfint, tycker jag iaf...
hah ne om jag ska vara helt ärlig så gick det inte så bra men hon håller inte med.
 
Jag är lite smått iriterad Jag Emma och Julia ska göra om ett matteprov för tredje gången
och jag har fel på samma saker hela tiden.
Så om jag inte klarar det kan jag lova att jag blir arg.
Jag menar varför ska det vara så svårt att göra ett matteprov och specielt om man har fel
på samma saker varje gång så borde man ju kunna det, eller?
för så svårt är det ju inte om man bara tränar. Men nu har jag tappat bort lappen
så jag får ta och leta den sen ikväll så jag kan det här nästa gång vi ska ha provet.
Jag vill tacka Ida för att hon fixar min blogg, tycket den blir super snygg
och hon är inte ens klar med den så jag längtar tills den är klar!
Och alla som inte vet så är det diaco på fredag så kom dit!
Det kommer att bli svin kul.

                                                    
                                                     glad gumman<3  
j6rkj       ey5


puss
peace!


Kommentarer
Postat av: Yesica

helluw, Fin blogg linnea :) ;)

2008-10-23 @ 18:22:43
URL: http://bessanliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0