Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

8 november

fattar inte hur jag orkar...

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda...ibland
3. Hur många syskon har du? marcus
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? jajajaja
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kebab
6. Hur många ställen har du bott på? det här
7. Vem i din familj stör du dig mest på? beror på
8. Vilken familjemedlem är snällast? beror på
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? vetint

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? minns inte
3. Har du kysst nån kompis? nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
5. Vem har du varit kompis med längst? julia tro ja
6. Vem känner dig bäst? mamma
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? vet ej
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? skulle int säga nått
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej
1. Vad har du på dig idag? jeans och tröja
2. Har du bytt om idag? ja
3. Favorittröja? vetint
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? haha vetja?
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
7. Har du handlat kläder genom internet? ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? näe
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? vetint
10. Vad använder du för skor? adidas

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
ja
2. Klä dig annorlunda? ja
3. Vara dig själv? oja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja?
5. Fisa inför pojk/flickvän? inte någonting jag skulle göra
6. Pierca dig? ja
7. Ge dig på utmaningar? beror väl på vad de är
8. Ha sex på offentlig plats? skulle inte tro det
9. Vara omogen? ja
10. Äta små kryp? inte någonting jag skulle göra

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? sunnanåskolan
2. Vad heter din favoritlärare? Marie
3. Vad är ditt favoritämne? vetint
4. Snyggaste läraren på skolan? ingen
5. Fulaste läraren på skolan? nu ska jag inte vara dum här
6. Tråkigaste ämnet? allt?
7. Har du skolkat mycket senaste året? nej
8. Hur tar du dig till skolan? cykel

Någon:
Som förstår dig:
ida
Som du saknar: många
Som du längtar efter: många
Som du hatar: finns några få

Vem:
Kramade dig senast:
pappa
Var hos dig senast: pär och nadja är här nu
Var du hemma hos senast: minns int
Ringde dig senast: mamma
Ringde du senast: mamma

Jag:
Är singel:
  ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: hehe ja
Är en morgonpigg person:  nej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: joo
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: jadå
Vill ha barn: nångång

Har du:
Piercingar:
öronen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: går det?
Rymt hemifrån: ja
Färgat håret: tonat
Bra självförtroende: nej

Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: oja
Gjort något olagligt: tyst...ingen behöver veta
Somnat i skolan: nej
Brutit ett ben: nej
Tappat bort mig i min hemstad: haha jo
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Varit otrogen: nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: ja
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtandes: alldeles för många gånger

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln:
ja
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: nej
Klä dig i svart: joodå
Hata folk: ja ibland
Lita på folk: joo vissa

Sista personen som:
Sov i din säng:
jag?
Fick dig att gråta: jadu
Du delade en dricka med: paulina tror ja
Skrek på dig: pappa
Du fick sms från: nadja the skoj

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0