Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

5 november

Skola är inte så kul.
Det vet ju alla redan men det är verkligen inte det.
Skulle fortsätta på våra broar av spagetti/sugrör.
Går ganska bra för oss men igenteligen skulle vi
vara klara med det idag men ingen var det så vi ska
ha halva lektionen att bygga klart sen ska vi redovisa.
Det är alltså nästa vecka.
Efter skolan ringde Hampus så jag pratade med han
ett bra tag, och nåra killar i min klass började kalla
han klimpen, inte så snälla.
Det är ju så att dom som kallar han det är rädda för han.
Så det är nog därför dom kallar han klimpen.
Men jag vet inte riktigt.
Jag Paulina Petter Jesper och Daniel stannade och pratade
typ vid kiosken, alla förutom jag och Paulina gjorde en spott pöl.
Inte direkt så mysit att se. Då Petter skulle spotta såg det fan ut
som spya, inte så kul.
Då jag kom hem såg jag att mormor stod och gjorde köttbullar.
Det är så jävla gott. Jag fattar inte hur hon gör.
Sen for jag och Paulina ut och gick med sally.
Vi gick typ runt hela sunnanå, så kall var man ju då man komme hem.
Det känns nästan som att det skulle vara 15- ute, men det är det inte.

Ska snart fara och kolla på träningen, igen.
Är fortfarande förkyld och det är verkligen inte kul.
Det känns som att jag har varit förkyld i evigheter nu
jag blir ju aldrig frisk och det suger.

Jag är lite sugen på att fara på kågerock på fredag.
Men ingen vill följa så det kommer nog inte att bli av.
Igenteligen får vi inte vara där men Hampus lovade att fixa in oss,
tack vännen du är jätte snäll ;*
Nu kommer jag då inte på något mer att skriva så ses när vi ses
Peace ya all!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0