Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

4 november

PAULINA HUR KUNDE DU ? :(
haha hon har inte gjort så mycket
men att göra punka på min cykel var iaf nått :(
Hon fick bära hem min cykel.
Ni ska få en blid på det sen.
Idag på gympan hade va BOM.
Man får jätte ont i händerna av det.
Först hade vi uppvärmning/styrke grejs.
Det var olika grupper om man säger
så som gjorde olika saker,
men alla skulle endå göra allt.
Min grupp började med att hoppa över
en bom, jag kan ju bara säga att jag vart yr.
Det kanske låter konstigt men det vart så.
Sen skulle vi göra armhävningar mot bommen.
Sen vart det hopprep, sen efter det skulle vi lägga
oss under bommen och dra oss upp mot den,
det jag jobbigt. Sen skulle vi hoppa över bommen
från vänster sida till höger, vet inte vad det heter
så jag hoppas att ni förstår.
Sen sist men inte minnst så skulle vi under en heck
sen över sen under osvosv.

På maten idag busade vi lite som vanligt
Julia och Paulina skulle gå och hämta mer pasta
så då bytte jag och Emma deras brickor,
sen kom dom igen men dom märkte inget
så just då dom skulle börja äta
så började vi gapskratta.
Dom fattade ingenting och skulle fortsätta att äta.
Sen sa jag ät inte det är inte era brickor eller bestick
sen dom ba VAA!?
då började vi skratta ännu mer.
Så dom bytte tillbaka, sen då Paulina hämtade mer mat
eller vad det nu var hon gjorde och Fanny gick någonstans
så satte vi Julias glas på Paulinas bricka och Paulinas
Fannys bricka. Sen då dom kom tillbaka så ställde Fanny
hennes glas på Paulinas bricka för hon hade inget glas i början
sen sa Paulina att det inte var hennes glas så Fanny sprang
och ställde det på killarnas bord, då började vi skratta igen.
Och Julia sa till Paulina att det var hennes glas som Fanny sprang iväg
med. Då fattade hon ingenting för hon hade ju ett glas på brickan
men då förklarade Julia att det var hennes och att Fanny hade
Paulinas glas. Då började Paulina skrika att det var hennes glas
och att hon skulle komma tillbaka med det NU!

Sen efter vi hade gått från maten kom jag på att jag inte hade några
kläder till gympan så jag och Paulina for till mig och hämtade det.
Det var då vi skulle tillbaka till skolan
som hon gjorde punka på min cykel för att hon åkte på den.
Sen på gympan skulle vi vara i storleksårdning
i grupperna, så jag var med Paulina Fanny Petter Gustav.B och Joakim.
Vi skulle lägga oss på rygg och sen skulle vi upp på bommen så fort som
möjligt och vara där i 10 sek utan att ramla ner.
Då sa Cleas: Nu får ni vara tysta och lyssna på mig.
alla är tysta förutom Petter som skriker jag är kissnödig!
Jag gapskrattade. Sen sa Cleas: Upp med armarna och benen.
Petter: Nu blir jag ännu mer kissnödig...
Då böjade alla i våran grupp skratta.

På torsdag ska vi baka muffins på Hk, jag tycker inte om det så mycket men kul
att göra iaf. Sen har vi slöjd så jag ska försöka att göra klart min tunika som jag
FORTFARANDE håller på med. ska lägga ut en bild på den då den är klar.
På fredag ska vi få vara i "uppehållsrummet" som marie (våran lärare) kallar det.
Där kommer vi att ha pingisbord biljardbord och massa annat kul.
Det bästa med det är nog att vi inte behöver vara ute på rasterna och så är det bara
våran klass som får vara där.

Jag vill även säga förlåt till Hampus för hur jag beter mig,
vet inte om du bryr dig så mycket men jag känner att jag
har varit ganska dum med dig.
så förlåt, jag ville inte vara dum med dig!

Nu ska ni få lite bilder.

hihi                         ghtg haha gullunge ;*
hihi du är bra du!♥                                 

Peace n love ya all!

Kommentarer
Postat av: Altin

Det var inte mitt fel att jag var kissnödig, eheh =]

2008-11-04 @ 21:59:48
Postat av: fanny

hahahaah, petter :)

2008-11-06 @ 20:12:14
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0