Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

30 november

Idag är det alltså första advent.
Hade glömd det då jag vaknade, hihi.
Idag var jag med Emma och Paulina.
Vi pratade med varandra vid kvart i 1,
och då sa Emma att vi skulle möta henne 20 över 2.
Sen loggade hon ut från msn men jag fortsatte att prata med Paulina.
Efter ett tag skrev hon: LINNEA KOLLA PÅ KLOCKAN!!!!!
Då var den 19 över.
Jag fick helt panik, jag hade inte på me nå byxor
åsså hittade jag inga heller.
Så vi kom fram till Emma 20 i kanske :]
Vi gick till coop och köpte 4 glass paket och 2 drickor. (vi kommer nog att bli tjocka)
aja ialla fall så då vi kom till coop höll jag och Emma på att skratta ihjäl
oss för Paulina's mascara hade runnit ner på kinderna.
Och det roliga var nog att hon inte fattade vad vi skrattade åt.
Vi gick in på coop och direkt upp på toan :S
Det var nån kör där nere också.
Då vi kom ner igen och hade bestämt oss för vilka glassar vi skulle ha
så sprang jag och Paulina och försökte hitta monster men det fanns inte nån stans :(
Vi gick och betalade sen skulle vi gå hem till Emma.
Vi delade upp glassen och gick till rummet och skulle se tv.
Det vart att vi såg Camp Rock.
Typ mitt i filmen började vi med glass krig.
Så nu har jag klass på tröjan, byxorna i ansiktet och i håret!
TAAAAAAACK för den Paulina

Dagens humör: vet inte riktigt, ledsen kanske.
Dagens borde: fara på träningen NU!
Dagens frisyr: uppsat som en boll mitt på huvet och deadem
Dagens smink: mascara och glass :S
Dagens klädsel: Team sportia tröja och nå jeans
Dagens planer: träning prata, med chris (försöka iaf...han är sur på mej tror ja)
Dagens vill ha: hämd på paulina
Dagens längtan: hämden!
Dagens fundering: sur eller inte?
Dagens beroende: glass
Dagens personer: Emma Paulina
Dagens roliga: jag Emma och Paulina hade glass krig.
Dagens låt: INCU - you're my sun
Dagens bild: har ingen.....

nu ska jag upp å försöka få bort glassen sen träning!
Peace n love folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0